Masters

Forudsætninger
Du skal være sikker og selvstændig i vand og du skal kunne svømme med et niveau svarende til mindst 2500m pr time.
Minimum 18 år

Beskrivelse
Holdet er for erfarne svømmere eller tidligere konkurrencesvømmere, der ønsker at vedligeholde svømmetræningen.
Du har adgang til vandtid og forbereder selv træningsprogrammerne.
Der er ingen træner på holdet.

Ønsker du at få rettet teknik eller blot ekstra træning, anbefaler vi Voksen Crawl som et supplement.
Ved tilmelding til Voksen Crawl onsdag eller torsdag kan du få 50% rabat på tilmeldingen.
Skriv til fsk@fsk.dk efter din tilmelding, da systemet ikke automatisk fratrækker rabatten.

Masters kan deltage i Klubmesterskaber og tilbydes deltagelse i diverse klubarrangementer.

Bemærk
På udvalgte ferie- og helligdage, tilbydes træning, når det passer med træning for klubbens konkurrencesvømmere.
Det arrangeres mellem holdets deltagere og klubbens cheftræner.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen