Svøm hos Anna - 8-15 år

Forudsætninger
Du skal være sikker og selvstændig i vand og kunne svømme

Beskrivelse
Holdet er for dig der ønsker at videreudvikle dine svømmemæssige kundskaber, samtidig med at kammeratskabet sættes i centrum.
Undervisningen tager udgangspunkt i kondition og motion på en sjov og udfordrende måde.
Vi beskæftiger os med grundlæggende svømmeteknik, livredningsøvelser, boldspil og vandlege.
Aktiviteterne tilpasses til deltagernes forudsætninger.

Om Anna Bertelsen
"Igennem mange år har jeg været engageret i arbejde i to svømmeklubber og en tennisklub i Farum. Mine fritidsinteresser relateret til sporten er først og fremmest svømning, pilates og friluftsliv (kano og kajakroning, skisport, vandretur og cykling). Jeg er meget aktiv inden for sporten. Således er jeg medlem af Farum Svømmeklub og to gymnastikforeninger (i Farum og Værløse). Derudover er jeg ansat på Aftenskoler som gymnastikinstruktør og svømmeunderviser. Praktisk undervisningserfaring har jeg også fået gennem 10 års arbejde på forskellige gymnasier og hf-kurser, hvor jeg har undervist i idræt C og B.

I Farum Svømmeklub har jeg haft den store glæde at kunne undervise både børn og voksne. Det vigtigste for mig er, at mine elever trives på mine hold og at de lærer at svømme teknisk korrekt. Således kan de få størst glade af at svømme og kan fortsætte med den sunde form for motion i mange år fremover."

Ønsker du at komme i kontakt med Anna om holdene, skriv til fsk@fsk.dk så vi kan udveksle kontaktoplysninger.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen